Vihdoin ja viimein kameran laturi saatu takaisin ja kuvia pystyy taas ottamaan.  Valitettavasti tupareista ei ole kuvia laturin puuttumisen takia. Tuli palautus hieman liika myöhään. Tuparit oli onnistuneet. Sai nauraa pitkästä aikaa niin, että koski rintaan ja mahaan ja silmistä tirskui vesi. Antista tuli illan aikana sheriffi ja naapurikin jo tuli pyytämään kahentoista aikaan musiikkia hiljaisemmalle. Emme ollenkaan tajunneet ajan kulkua (anteeksi naapurit). Kivaa oli, juuri sitä mitä kaivattiinkin, voi muuta sanoa kuin kiitosKIITOS ja kiitos! :)

Jotain olen saanut aikaiseksikin. Pipo valmisui aikoja sitten. En vain tykkää päätellä. Eilen sitten illalla elokuvan aikana neuloin lapasista peukalot ja päättelin lapaset ja pipon. Pipo on kiva, lapaset on kivat. Lapaset menee pukin konttiin. Siksi niistä ei vielä kuvaa julkaistavissa.

Pipo piti tulla Saimille, mutta koska minulla löysä jälki se sopiikin minulle. Ekaksi kammoksuin kirkkaan keltaista, mutta kun laitoin sen päähäni kerran keltaisen huivini ja uuden nahkatakkini kanssa, se olikin superkiva! Tästä siis minulle pipo ensitalveksi ja enää ei tarvitse murehtia tukanlaittoa. :) Laitan vain pipon päähän.




Huomioikaa nahkatakki. Minulla nyt vihdoin se on. Kolmen vuoden haave ja nyt se on siinä. Pilotti -mallinen nahkatakki mustana, jossa olisi huppu. Tässä on lisänä vielä karvareunus hupussa, mutta jonka saa näppärästi nepeillä pois. Olen rakastunut. Iloitsen tästä pitkään. Seppälästä oli tämä löydös ja hintaa niin, että hirvittää. Joululahjoja minulle ei siis tänä vuonna. En ole niitä ansainnut tuon hintaisen takin jälkeen. :D

Mutta on se kiva. <3


Eilen tein tylsyyspäissäni blogiselauksia ja löysin erään ilmaisen kaavan pehmokissasta. Siitä ihastuneena itse penkomaan kangastilkkukasaa ja löytyihän sieltä. Sitten vain sakset heilumaan ja jotain kissan näköistä. Lasten välipala myöhästyi pahasti tämän takia. Mutta oli niin kiva tehdä, kokeilkaa ihmeessä. Näitäkin voisi harkita pukin konttiin tai jos tekisi pelkällä pään mallilla hernepusseja. Ideoita siis on taas. :) Otto halusi kovasti auttaa kissan kuvaamisessa.